Sprzedaż w sieci internetowej to najpopularniejsze źródło dochodu, po które sięga coraz to więcej przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego. Każdego dnia za pomocą sklepów online i portali konsumenckich użytkownicy dokonują tysiąca transakcji zamawiając ulubione produkty wprost pod same drzwi. Jeżeli myślisz nad założeniem własnej firmy opierającej się na sprzedaży online lub chcesz rozwinąć swoją dotychczasowa działalność warto pomyśleć o możliwości, jaką daje Shopify integracja za pomocą nowoczesnych narzędzi, które nie tylko ułatwią sprzedaż, ale także zoptymalizują dotychczasową pracę sprawiając, że twoja firma stanie się dużo bardziej wydajna a jej zyski będą się wyłącznie mnożyć.
Shopify integracja – czym jest platforma Shopify?
Zastanawiasz się czym jest Shopify i jak działa? Shopify to nic innego jak prosta w obsłudze i łatwa do skonfigurowania platforma sprzedażowa, którą bez problemu połączysz z twoim dotychczasowym biznesem. Jednym z jej atutów jest możliwość wykorzystania integracji fizycznego sklepu internetowego z mobilną aplikacją, która ułatwia zarządzanie poszczególnymi zadaniami.
Shopify każdego dnia zyskuje coraz większą grupę odbiorców, która zdążyła docenić niebywale proste zarządzanie dodanymi produktami w poszczególnych kategoriach, zarządzanie magazynem za pomocą jednego kliknięcia, czy bieżący podgląd na stan magazynowy, który uaktualniany jest po każdej transakcji, co pomaga uniknąć ewentualnych błędów wynikających z zatwierdzenia zamówienia na produkt, którego fizycznie nie ma na stanie. Co więcej, szeroki pakiet możliwości w tym opcja skorzystania z darmowej wiedzy certyfikowanych ekspertów z dziedziny e-commerce pomoże ci rozpocząć działanie w sferze prowadzenia działalności internetowej, nawet jeżeli dopiero rozpoczynasz swoja drogę i nie do końca wiesz, jak połączyć poszczególne etapy tworzenia ofert.
Shopify integracja pozwala również na wykorzystanie doskonale przygotowanej opcji marketingowej, dzięki której twoje produkty trafią do szerszego grona odbiorców. Optymalizacja ofert pod kątem SEO pozwoli na zwiększenie widoczności w sieci podczas wyszukiwania fraz kluczowych w wyszukiwarce internetowej, a liczne profity z tytułu kodów rabatowych i bonów podarunkowych oferowanych przez portal sprawią, że grono odbiorców będzie rosnąć z dnia na dzień.
Shopify – jak działa integracja z systemem Apilo?
Apilo to nowoczesny system do zarządzania sprzedażą internetową. Wcześniej znany pod nazwą ErpBox zdążył już zyskać szerokie grono zadowolonych klientów, którzy nie wyobrażają sobie prowadzenia sklepu internetowego bez możliwości wykorzystywania poszczególnych funkcji narzędzia e-commerce.
Główną zaletą platformy Aplio jest możliwość integracji z poszczególnymi witrynami sprzedażowymi w tym nowa stroną Shopify i wdrożenie automatyzacji poszczególnych działań, dzięki czemu przy odpowiednio dobranych ustawieniach poszczególne etapy realizacji transakcji począwszy od bieżącego kontaktu z klientem, przygotowania dokumentów przewozowych i zamawiania dedykowanego kuriera, aż po samą wysyłkę towaru w przypadku wyboru opcji dropshippingu będą odbywać się bez twojej ingerencji, co pozwoli ograniczyć czas konieczny do obsługi, zredukować ilość zatrudnionych pracowników i co najważniejsze ograniczyć koszty związane z prowadzeniem działalności.
Połączenie zadań witryny Shopify z możnościami platformy Apilo pozwoli ci na:
- Automatyczne pobieranie zamówień
- Bieżącą aktualizację cen produktów
- Bieżącą aktualizacją stanów magazynowych
- Informowanie klienta o statusie zamówienia i statusie przesyłki
- Import i eksport produktów z platformy
- Automatyczne włączanie i wyłączanie ofert
Prowadząc własny sklep internetowy warto szukać nowoczesnych rozwiązań, które ułatwią dotychczas podejmowane działania względem firmy i umożliwią realizację poszczególnych zamówień na najwyższym poziomie. Zanim zdecydujesz się na integrację musisz wiedzieć, że Apilo daje sposobność podpięcia niemal nieograniczonej liczby kont, a cała konfiguracja następuje w zaledwie kilka minut. Co ważne, w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców przygotowane zostało również specjalne szkolenie, które przeprowadzi cię krok po kroku przez każdy etap przygotowań integracji.
Nowe rozwiązania dla dużych i małych firm
Współczesny rynek e-commerce wykazuje się dużą konkurencją, dlatego utrzymać najlepsza jakość proponowanych usług wprowadzając nowe rozwiązania, które zoptymalizują dotychczas podejmowane działania, wdrożą automatyzację, która pozwoli na dużo szybszą obsługę konsumenta i umożliwi dotarcie do nowych, potencjalnych odbiorców, którzy do tej pory nie mieli okazji skorzystać z twoich ofert.
Wykorzystywanie w tym celu Shopify podobnie, jak innych stron sprzedażowych da ci nieograniczone możliwości na rozwój dotychczasowych działań i co najważniejsze zwielokrotnienie zysków, co w prowadzeniu biznesu jest przecież najważniejsze.
Comments