TECHNOLOGIA I INTERNET

Jak pozycjonować swoją witrynę lokalnie?

0
seo

Pamiętaj, jeżeli chcesz promować swoje produkty i usługi lokalnym klientom dokładnie wtedy, gdy szukają ich online, musisz postawić zarówno na pozycjonowanie w wynikach organicznych, jak i pozycjonowanie i odpowiednią optymalizację wizytówki w Google Moja Firma.

Aby tego dokonać, powinieneś przyjąć za podstawową strategię: pozycjonowanie lokalnych słów kluczowych i wyszukiwań long tail, na które możesz wpłynąć za pomocą content marketingu.

Jak wybrać trafne, lokalne słowa kluczowe?

Ludzie codziennie szukają lokalnych firm. Często używają konkretnych słów kluczowych z nazwami lokalizacji lub frazami „ bliskimi” , aby odkryć nowe firmy wokół nich. Możesz spróbować wpisywać w wyszukiwarkę frazy lokalne, których wyszukiwaliby internauci, np. Pozycjonowanie Bydgoszcz.

Możesz też użyć do tego dedykowanych narzędzi takich jak np. LSIGraph lub Google Keyword Planner. Aby Twoje treści miały wpływ na lokalne pozycjonowanie, musisz wybrać lokalne słowa kluczowe, które są odpowiednie dla Twoich treści i pasują do intencji użytkownika.

Na przykład wielbiciele malarstwa z Bydgoszczy nie będą prawdopodobnie wyszukiwali wyrażenia „Usługi malarskie”. Jest to fraz zbyt konkurencyjna i zbyt szeroka, nie wspominając o tym, że nie jest lokalna. W rzeczywistości próba zastosowania frazy „wykonawcy obrazów w Bydgoszczy” prawdopodobnie nie będzie tak konkurencyjna, ale znacznie bardziej skuteczna.

Oczywiście wybrane lokalne słowa kluczowe będą zależeć od tego, jakie usługi świadczysz, gdzie się znajdujesz i z kim konkurujesz. Dlatego powinieneś używać narzędzi słów kluczowych, takich jak Planer słów kluczowych Google Ad Words lub LSIGraph, aby zidentyfikować odpowiednie, lokalne słowa kluczowe SEO, na które powinieneś kierować reklamy.

Nie zapomnij też przeprowadzić analiz dotyczących konkurencji. Zidentyfikowanie słów kluczowych, na które pozycjonują się Twoi lokalni konkurenci, może dać wyobrażenie o tym, na jakie słowa kluczowe powinieneś starać się pozycjonować (i czy będziesz w stanie konkurować).

Po zakończeniu badań utwórz listę słów kluczowych.

Uporządkuj zidentyfikowane słowa kluczowe na podstawie ich ważności i konkurencyjności. Pamiętaj, że Twoja strategia treści będzie musiała uwzględniać każdy etap cyklu życia klienta (dotarcie, pozyskiwanie, konwersja i utrzymanie), co oznacza, że ​​musisz upewnić się, że masz słowa kluczowe pasujące do intencji użytkownika na każdym etapie.

Poza tym możesz również sprawdzić lokalne rankingi pozycjonowania swojej lokalnej firmy i lokalnych konkurentów na podstawie zidentyfikowanych słów kluczowych, a wszystko to w jednej narzędziu w Grid My Business.

Dzięki siatce 15 x 15 możesz szybko zidentyfikować blisko 300 pozycji w rankingu w jednym zapytaniu. Obsługuje wszystkie lokalizacje, które można znaleźć w Mapach Google.

Na rynku nie ma wielu narzędzi, takich jak Grid My Business , które mogą zapewnić cenny wgląd w lokalne rankingi wyszukiwania.

Groover – Craftpoint

Previous article

Dentysta w okolicach Działdowa – znaki rozpoznawcze renomowanej kliniki stomatologicznej

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply